Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ

ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Οι ερευνες των σπουδαστων και των αρχαιολογων κατα την διαρκεια αυτων και κατα τα τελη του 18ου αιωνα εχουν αποδειξει οτι το ριξιμο των χαρτιων δεν ειναι μονο πολυ παλιας προελευσης αλλα επισης και η αρχικη τους χρηση ηταν για να λενε την τυχη..ασφαλως θα πρεπει να καταλαβετε οτι οταν γινετε μνεια για τα χαρτια δεν αναφερονται μονο για αυτα,που χρησιμοπιουνται συνηθως απο εμας. οι κινεζοι σκαλιζαν πλακες απο χαλκο και αργυρο με παρομοια σχεδια ,αλλα τα χαρτια ειναι της πιο συχρρονης εφευρεσης.
Τα χρυσα κλειδια της ταροτ ηταν αρχικα σκαλισμενα σε πλακες απο χρυσο.το ταροτ εχει περιγραψει για αυτα καθως και η βιβλος με συμβολα.
Πριν αμνημονευτων χρονων υπηρξε στην χωρα των copts η των mijraim γνωστη ως τωρα αιγυπτο μεταξυ των παπαδων της Βορειου(Μεμφις) ενα βιβλιο αποτελουμενο απο 78 αδεια φυλλα το οποιο ο συγραφεας ο μαγος Ερμης ειχε σκαλισει σε πλακες απο χρυσο. η μνημη του Ερμη , μυστηριωδης οπως ειναι και οι σκιες των μεγαλων μνημειων της αιγυπτου,και βουβη οπως ο γρανιτης ,απο το οποιο αποτελειται, ειναι θαμμενη κατω απο τα θεμελια των πυραμιδων. 
Καθε φυλλο χρυσο περιειχε μια σελιδα απο το βιβλιο του Ερμου και εφερε το αποτυπωμα πολλων μυστηριωδων αριθμων και γραμματων και την σημασια αυτων με την ευπερφυσικη συσχετιση με τους ανθρωπους και τα πραγματα,και αποτελεσαν το Arconum η το μυστικο,ονομαζομενη μια <<Πυλη>> στην μεταφορικη γλωσσα της ανατολης.
Απο αυτες τις 78 <<πυλες>> οι 22 ονομαζονται μεγαλες και οι 56 μικρες. Εκτος των χαραγματων και των αριθμων σε αυτο το μυστηριωδες LOMINOE υπηρχαν επισης συμβολικες εικονες σχεδιασμενες απο ορατα αντικειμενα στον ουρανο και στη γη. Τα 12 σημεια του ζωδιου οι 7 γεροι παλνητες τα 36 decons οι 360βαθμοι και τα αντιστοιχα στοιχεια το ζωδιου.Αυτα τα συμβολα συνετελεσαν στην οικοδομιση των ιερογλυφικων και συνεπληρωσαν στην εκταση του κυκλου της ζωης,ενσωματωνοντας καθως εκαναν μια σειρα ιδεογραφων ικανων να ερμηνευσουν συμφωνα με τους καθορισμενους κανονες.
Οι συνδυασμοι που λαμβανουμε μονο απο τα 22 μεγαλα arcena σχετιζομενα με τα 22 γραμματα του εβραικου αλφαβητου εισερχονται στον απεραντο αριθμο 1,117,, 321, 905,343,428,940,313, εκ τουτου φαινεται οτι πρακτικως ειναι αδυνατο για τον ιδιο συνδυασμο να ξαναπεσει ακριβως σε οιποιαδηποτε περιπτωσεις.οι συνδυασμοι ειναι τοσο αντιθετοι ωστε δε συμπιπτουν ακομη και πληθωρα απο πεπραγμενα των ατομων των γεννημενων των αιωνων δια μεσω της εξελιξης του κοσμου. το απολυτο κλειδι της ερμηνειας ειναι χαμενο για μας μπορουμε να δωσουμε ομως μονο τοσο οσο μας εχει διυλισθη δια μεσω των μυστηριωδων σχολων του μεσαιωνα με την εντυπωση και το περασμα στην παρουσα γενια.
τι αρχικο χαθηκε απο τον κοσμο με την εισβολη του Καμβυση του περση βασιλια.
εαν δεν υπηρχε η αναπαραγωγη των διαφορων εικονων και η συμβολη της χρυσης βιβλου του ερμου επανω στον οβελισκο στους τοιχους του ναου και επανω σε σαρκοφαγους και αυτα θα ειχαν χαθει απο τον κοσμο. εν τουτοις η εννοια της χρησης των χρυσων φυλλων απο προφορικη παραδοση απο γενια σε γενια μεταξυ των μυστηριων της ισιδος στην αιγυπτο, του του μιθρους στην περσια του σολομωντα στην παλαιστινη των Ελευσινιων στην Ελλαδα και της ροσυ κρος στην ευρωπη.ετσι εχει ερθει σε εμας με καποιο ατελες σχημα και δυναται να βρεθουν στα εργα των συχρονων συγγραφεων για τα υπερφυσικα.
Η χρηση της μαντειας επιτρεπετο μονο μεταξυ των εμπειρων και διαφορων μυστηριωδων ταξεων στο παρελθον και ακομη η βεβηλωσις, χυδαια απομιμηση υποστηριζετο απο αυτους για να καλυψουν τα απο τη κοινη γνωμη αληθινα μυστικα της θειας επιστημης. τωρα ηρθε η ημερα που κρυμενα πραγματα θα φανερωθουν και αυτο που ελεγετο μυστικο θα κυρηχθει μεγαλοφωνως. στον σιμον τζοκευ η τον σημεων μπαργοτσαι ενα εβραιο μνημονευτη οφειλουμε σημερα την γνωση της βιβλου του ερμου για το πεπρωμενο.
το εργο αυτο μεταφραστηκε απο ενα πρεσβυτερο του Αγιου Πετρου κατοπιν διαταγης του Παπα κλημεντος το εργο αυτο δεν πρεπει να συγχυσθη με το ονομαζομενο << tarot>> γραμμενο μετεπειτα απο την aliete η eteilla.
Οι λεξεις taro -tora -rota ολες χρησιμοποιουνται απο τους καμπαλιστες και αφορουν το μονοπατι της ροδας του νομου, οπως ονομαζεται η αρχαια γνωση των μυστικων των ουρανων και των εγκοσμιων. και αν ο σκοπος μας ηταν να δωσουμε μια πληρη εκθεση του συστηματος του ερμου με αυτη τη μονη λεξη tora η thora και της παραλαγες αυτης θα επρεπε να αρχισουμε και να τελειωσουμε. αλλα ο σκοπος ειναι να παρουσιασουμε τους νεωτερους και ευκολοτερους τροπους της χαρτομαντειας καθαρα και απλα και εχοντας αποδειξει οτι η εφευρεση των χαρτιων η πλακων για τον σκοπο της μαντειας ειναι μακρινης προελευσης και πρεπει να δειξουμε που ειναι η διαφορα της χρησης των αρχικων με αυτες των συγχρονων.
Στο ερμητικο συστημα του ερμου η καμπαλιστικο συστημα τα 78 χαρτια η συμβολα αποτελουνται απο 22  και 56. με τα 22 μεγαλα δεν θα ασχοληθουμε τωρα. καθε ενα απο τα 56 μικροτερα συμβολα ειναι παρομοια με την συνηθη σειρα απο 13 χαρτια.απο τα 13 χαρτια τα 4 εκτακτα ονομαζονται <<ιπποτες>> γιατι ειναι ακολουθοι των βασιλεων και των βασιλισσων εκαστης σειρας.οι φαντηδες εχουν επικουρικη και δυσοιωνη σημασια. οι ιπποτες ονομαζονται επισης και <<πριγκιπες>> και << καβαλιεροι>> απο μερικους συγγραφεις.
Σε αυτη την εργασια θα ασχοληθουμε με την συνηθησμενη τραπουλα των 52 χαρτιων και την κοινη τους χρηση και η εργασια ειναι περιορισμενη στην εκθεση διαφιρων τροπων που τα μεταχειριζομαστε αυτα ειτε ολα ειτε μερικα απο αυτα.
Μεταξυ των συχρονων συγραφεων που αχληθηκαν με το θεμα ειναι , δεσμπαρολες, διδα λενορμαν, παπους, εττειλλα και κατεχουν μια ψηλη θεση και τα εργα τους ανταποκρινονται σε μια προσεκτικη μελετη. πιθανως αυτη που ειναι με μεγαλυτερη πειθω ειναι << η μινεττα>> με τιτλο <<τι λενε τα χαρτια>> που ειναι αξιοπαρατηρητη η απλοτητα και η σοφια της.
Πριν κλεισουμε την εισαγωγη θα πουμε οτι η χαρτομαντεια ειναι μια εμφυτη τεχνη και καθε χαρτι εχει την δικη του εσωτερικη εννοια η δυναμη που εξηγει τους συνδυασμους δυο,τριων η περισσοτερων χαρτιων που πεφτουν μαζι και εξαρταται απο την εξασκηση της εμφυτου δυναμης του μυαλου.οπως και ο χημικος που αναμειγνυει τα συστατικα του με εμφυτη τεχνη ο καλλιτεχνης ανακατευει τα χρωματα ετσι και ο εμπειρος χαρτοαναγνωστης θα συνδυασει τις εννοιες των χαρτιων τα οποια πεφτουν σε αντιπαρασταση.η τεχνη αυτη ειναι μια δυναμη η οποια μπορει να αποκτηθει με πολυ πειρα αλλα ερχεται γρηγοροτερα οταν συνδυαζεται με την εσωτερικη πνευματικη αντιληψη.οταν η λογικη αμφιβαλει και συζητα,τοτε το συναισθημα βλεπει και γνωριζει. περισσοτερο οσο πιο αφοσιωμενη και σοβαρη ειναι η σκεψη για καποιο προβλημα η ψυχικη δυναμη ειναι ισχυροτερη και εργαζεται για την λυση του προβληματος.
Υπαρχουν πολλοι αδεξιοι που ανακατευουν τα χαρτια για καθε τιποτενια περιπτωση που φερει βλαβη στην τεχνη και καταστροφη οποιασδηποτε δυναμης να ειχαν σε αυτη την κατευθυνση.ειναι μια βεβηλωση οχι των χαρτιων αλλα της ψυχικης δυναμης με την οποιαν τα χαρτια ερμηνευοντας και αυτο  που ηταν καποτε ασυλο  εγινε μια λαικη αγορα που οι χασομερηδες περνουσαν το καιρο τους.γι αυτο να προσεξετε αυτον τον ορισμο. οταν το μυαλο ειναι παραφορτωμενο και επιβαρημενο με αμφιβολιες και ανησυχιες και αδυνατει να καταλαβει τις πλεον λυπητερες εκδοσεις της καθημερινης ζωης τοτε ειναι φρονιμο να ζητησει υπαγορευση των ανωτερων δυναμεων.σε ολες τις συνηθισμενες δουλειες η απλη λογκη ειναι ο φυσικος ελεγκτης,και μονο εκεινα τα πραγματα που η κοινη λογικη δεν μπορει να αποφασισει πρεπει να γινονται ζητηματα για τη εξασκηση της υπερτατης δυναμης της μαντειας.
Σε αυτο το σημειο η μινεττα μιλαει με δυναμη και αποφαση << πρεπει να παρατηρησω>> λεει οτι << δυσκολως πρεπει να υποτεθη οτι τα χαρτια εχουν καποια ειδικη εμφυτη αρετη καθαρα δικη τους.συνεπως ο μαντης πρεπει να επιτρεψει την την πνευματικη και ψυχικη του δυναμη να δρασουν πληρως για να αποτυπωσουν μια καθαρη οραση στο πεπρωμενο αυτου που θελει να συμβουλευτει.οι επιτυχημενες προφητειες απο οποαδηποτε πηγη και αν εξαρτωνται και εναγωνται ολοκληρωτικα στην δυναμη του ατομου που βλεπει, και οι αποτυχιες που συμβαινουν παρα πολυ συχνα οφειλονται ομοιως στο ανεξασκητο τσαλαβουτημα σε πραγματα που δεν καταλαβαινουν.
Αβασιμες προφητιες δινονται συχνα διοτι ο παρατηρητης ειναι πολυ κουρασμενος με το να βλεπει πολλους ανθρωπους και επιβαρυνει την εσωτερικη του διοραση. εκ πειρας ειμαι βεβαια οτι δεν ειναι φρονιμο να λες περισσοτερες απο δυο-τρεις τυχες την ημερα για ναμην αδικηθει ουτε ο παρατηρητης ουτε και αυτος που θελει να συμβουλευθη>>γιατο οι αναγνωστες μας να εχουν παντα στο νου τους αυτη την συμβουλη και θα βρουν οτι η κανονικη χρηση της θειας δυναμης θα φερει γρηγορα αποτελεσμα και φυσικη εξελιξη ενω οταν επαναλαμβανεται συχνα θα εξασθενησθη η και με εκτεταμενη εξασκηση πιθανως να κατακρεουργηθη ανευ θεραπειας.

Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ.
Η τραπουλα αποτελειται απο 52 χαρτια. αυτα χωρισζονται σε 4 ενδυμασιες η σειρες απο 13 χαρτια εκαστη.καθε σειρα αποτελειται απο τον ασσο τον βασιλεα, την βασιλισσα, τον ακολουθο και 10,9,8,7,6,5,4,3 και το 2.
εχει παρατηρηθει οτι αυτη η τετραπτυχη διαιρεση της τραπουλας συμφωνει σε παρομοια διαιρεσει  του χρονου που τειθεται ως εξης..
1.νεοτης , 2.ανδρισμο, 3.ωριμοτητα, 4.γηρας,
1.ανοιξη, 2.καλοκαιρι, 3.φθινοπωρο, 5.χειμωνας
1.πρωι, 2.μεσημερι, 3.βραδυ, 4.νυχτα.
Τα 52 χαρτια αντιστοιχουν με τις 52 εβδομαδες του χρονου.π.χ. οι τεσσαρες σειρες στις τεσσαρες εποχες απο 13 εβδομαδες,ετσι οπως φαινονται επανω.απο αυτες η ανοιξη περιλαμβανει τον μαρτιο,απριλιο και μαιο,το καλοκαιρι ιουνιο, ιουλιο, αυγουστο. το φθινοπωρο σεπτεμβριο, οκτωβριο και νοεμβριο και ο χειμωνας συμπληρωνει τον κυκλο του χρονου  με τους μηνες δεκεμβιο, ιανουαριο και φεβριουαριο.
Καθε χαρτι που λαμβανεται μονο του και εις σχεσιν με το προηγουμενο και επομενο του π.χ ενα ,δυο ,και τρια χαρτια συχρονως θα δωσουν επτα πιθανους συνδυασμους
τωρα 7*52=364 το οποιο οταν προστεθει στην τραπουλα η στη μοναδα δινει 365 των αριθμο των ημερων του ετους.
Ετσι λοιπον βλεπουμε οτι η τραπουλα των 52 χαρτιων συμφωνει σε ολα τα σημεια με τις φυσικες διαιρεσεις του χρονου.